Likvidert 20.08.2025 (avviklet uten konkurs)
Söderberg & Partners Aviation AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 088 000 | 4 008 000 | 4 354 000 | 4 900 000 | 4 045 000 | 3 351 000 |
|
|
| Driftsresultat | 143 000 | 489 000 | 1 059 000 | 1 791 000 | 1 497 000 | 895 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 196 000 | 638 000 | 1 055 000 | 1 784 000 | 1 489 000 | 882 000 |
|
|
| Årsresultat | 188 000 | 424 000 | 791 000 | 1 336 000 | 1 116 000 | 660 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Sum omløpsmidler | 2 655 000 | 3 976 000 | 4 323 000 | 3 269 000 | 2 511 000 | 1 738 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 279 000 | 2 092 000 | 1 667 000 | 1 576 000 | 1 041 000 | 725 000 |
|
|
| Sum gjeld | 376 000 | 1 885 000 | 2 656 000 | 1 693 000 | 1 470 000 | 1 013 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,1% | 15,9% | 28,0% | 62,0% | 70,6% | |||
| Resultat av driften i % | 4,6% | 12,2% | 24,3% | 36,6% | 37,0% | 26,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 7,1 | 6,5 | 3,1 | 1,9 | 1,7 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 85,8% | 52,6% | 38,6% | 48,2% | 41,5% | 41,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 695 000 | 663 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
