Smart Trafikkopplæring AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 514 000 | 6 992 000 | 6 833 000 | 10 238 000 | 10 964 000 | 10 139 000 |
|
|
| Driftsresultat | 294 000 | 467 000 | 440 000 | 978 000 | 1 566 000 | 1 635 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 31 000 | 361 000 | 382 000 | 759 000 | 1 475 000 | 1 544 000 |
|
|
| Årsresultat | 29 000 | 357 000 | 275 000 | 569 000 | 1 159 000 | 1 218 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 051 000 | 2 693 000 | 1 036 000 | 2 325 000 | 1 263 000 | 1 657 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 298 000 | 2 163 000 | 1 905 000 | 2 317 000 | 3 454 000 | 2 996 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 327 000 | 1 372 000 | 1 245 000 | 969 000 | 400 000 | 341 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 021 000 | 3 485 000 | 1 696 000 | 3 672 000 | 4 317 000 | 4 312 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,3% | 12,0% | 11,7% | 20,9% | 33,6% | |||
| Resultat av driften i % | 3,1% | 6,7% | 6,4% | 9,6% | 14,3% | 16,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 2,1 | 2,3 | 1,8 | 1,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 20,9% | 28,3% | 42,3% | 20,9% | 8,5% | 7,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 966 000 | 1 138 000 | 784 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
