Sletta Bilberging AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 7 175 000 | 3 146 000 | 3 896 000 | 4 446 000 | 4 266 000 | 4 713 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 077 000 | -149 000 | -627 000 | -227 000 | -227 000 | -118 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 825 000 | -423 000 | -827 000 | -394 000 | -397 000 | -282 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 699 000 | -423 000 | -827 000 | -760 000 | -310 000 | -264 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 460 000 | 1 466 000 | 1 959 000 | 2 175 000 | 2 653 000 | 2 244 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 350 000 | 1 033 000 | 1 496 000 | 1 371 000 | 1 382 000 | 1 520 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 763 000 | -1 935 000 | -1 513 000 | -686 000 | -626 000 | -316 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 047 000 | 4 434 000 | 4 969 000 | 4 232 000 | 4 661 000 | 4 079 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 153,7% | -4,9% | -17,8% | -5,8% | -5,4% | |||
| Resultat av driften i % | 56,8% | -4,7% | -16,1% | -5,1% | -5,3% | -2,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 0,5 | 0,7 | 1,3 | 0,9 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 62,7% | -77,4% | -43,8% | -19,3% | -15,5% | -8,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
