Skibåsen 33 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 834 000 | 4 754 000 | 3 612 000 | 3 772 000 | 3 630 000 | 3 707 000 |
|
|
| Driftsresultat | 85 000 | 2 308 000 | 811 000 | 2 110 000 | 2 640 000 | 2 672 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 484 000 | 1 309 000 | 71 000 | 1 508 000 | 1 902 000 | 1 517 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 158 000 | 1 021 000 | 56 000 | 1 176 000 | 1 483 000 | 1 183 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 33 656 000 | 35 762 000 | 37 748 000 | 34 299 000 | 29 649 000 | 30 302 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 76 000 | 7 125 000 | 1 577 000 | 7 575 000 | 7 701 000 | 6 091 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 13 900 000 | 15 058 000 | 15 751 000 | 15 695 000 | 14 519 000 | 13 091 000 |
|
|
| Sum gjeld | 19 831 000 | 27 829 000 | 23 574 000 | 26 179 000 | 22 832 000 | 23 301 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 0,2% | 6,2% | 2,0% | 5,3% | 7,2% | |||
| Resultat av driften i % | 3,0% | 48,5% | 22,5% | 55,9% | 72,7% | 72,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,0 | 2,4 | 1,5 | 1,4 | 7,7 | 8,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 41,2% | 35,1% | 40,1% | 37,5% | 38,9% | 36,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
