Skaathun Bilverksted AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 360 000 | 22 665 000 | 19 426 000 | 18 642 000 | 18 725 000 | 18 959 000 |
|
|
| Driftsresultat | 888 000 | 937 000 | 477 000 | 320 000 | 566 000 | 32 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 801 000 | 821 000 | 421 000 | 291 000 | 546 000 | 36 000 |
|
|
| Årsresultat | 604 000 | 631 000 | 324 000 | 224 000 | 422 000 | 20 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 073 000 | 3 996 000 | 4 170 000 | 2 372 000 | 2 013 000 | 2 055 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 588 000 | 3 362 000 | 3 116 000 | 2 833 000 | 3 146 000 | 2 953 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 802 000 | 3 198 000 | 2 567 000 | 2 243 000 | 2 219 000 | 1 797 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 860 000 | 4 160 000 | 4 719 000 | 2 961 000 | 2 940 000 | 3 210 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 12,1% | 12,8% | 7,7% | 6,2% | 11,2% | |||
| Resultat av driften i % | 3,6% | 4,1% | 2,5% | 1,7% | 3,0% | 0,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,5 | 1,4 | 1,6 | 1,4 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 49,6% | 43,5% | 35,2% | 43,1% | 43,0% | 35,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 1 530 000 | 0 | 0 | 1 266 000 | 1 368 000 | 1 308 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
