Sjefstroll AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 750 000 | 4 802 000 | 3 731 000 | 19 132 000 | 23 607 000 | 26 722 000 |
|
|
| Driftsresultat | 907 000 | 25 000 | -303 000 | 3 634 000 | 124 000 | 1 546 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 125 000 | 2 899 000 | 3 974 000 | 3 611 000 | 102 000 | 1 513 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 725 000 | 2 404 000 | 3 080 000 | 2 812 000 | 75 000 | 1 174 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 655 000 | 5 592 000 | 1 021 000 | 1 385 000 | 1 034 000 | 1 035 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 641 000 | 3 369 000 | 5 259 000 | 7 330 000 | 3 591 000 | 5 204 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 071 000 | 1 765 000 | 1 226 000 | 2 123 000 | 903 000 | 2 234 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 225 000 | 7 195 000 | 5 055 000 | 6 592 000 | 3 722 000 | 4 004 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 23,0% | 38,1% | 54,0% | 54,5% | 2,3% | |||
| Resultat av driften i % | 19,1% | 0,5% | -8,1% | 19,0% | 0,5% | 5,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 0,5 | 1,0 | 1,1 | 1,0 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 9,5% | 19,7% | 19,5% | 24,4% | 19,5% | 35,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 229 000 | 776 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
