Sivesind Eiendom og Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 132 000 | 83 000 | 15 000 | 2 309 000 | 152 000 | 122 000 |
|
|
| Driftsresultat | -328 000 | -382 000 | -643 000 | 1 545 000 | -294 000 | -254 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -326 000 | 213 000 | -632 000 | 1 585 000 | 22 396 000 | 398 000 |
|
|
| Årsresultat | -326 000 | 213 000 | -632 000 | 1 585 000 | 22 396 000 | 398 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 670 000 | 4 070 000 | 4 102 000 | 4 177 000 | 5 511 000 | 3 916 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 523 000 | 4 381 000 | 6 252 000 | 10 025 000 | 21 467 000 | 1 195 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 009 000 | 7 835 000 | 8 822 000 | 14 104 000 | 26 719 000 | 4 523 000 |
|
|
| Sum gjeld | 184 000 | 616 000 | 1 532 000 | 98 000 | 259 000 | 588 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -4,0% | 2,6% | -5,1% | 7,7% | 139,6% | |||
| Resultat av driften i % | -248,5% | -460,2% | -4286,7% | 66,9% | -193,4% | -208,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 24,6 | 7,1 | 4,1 | 102,3 | 2385,2 | 4,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 97,4% | 92,7% | 85,2% | 99,3% | 99,0% | 88,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
