Sirdal Bilverksted AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 890 000 | 8 810 000 | 9 387 000 | 9 594 000 | 9 378 000 | 8 830 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 573 000 | 1 311 000 | 1 587 000 | 1 802 000 | 1 768 000 | 1 226 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 815 000 | 1 386 000 | 1 600 000 | 1 829 000 | 1 804 000 | 1 255 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 425 000 | 1 079 000 | 1 248 000 | 1 426 000 | 1 406 000 | 979 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 637 000 | 617 000 | 740 000 | 714 000 | 628 000 | 548 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 108 000 | 7 765 000 | 6 564 000 | 6 193 000 | 6 279 000 | 5 447 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 912 000 | 6 487 000 | 5 408 000 | 4 160 000 | 3 934 000 | 3 928 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 833 000 | 1 894 000 | 1 897 000 | 2 747 000 | 2 972 000 | 2 066 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,3% | 17,8% | 22,5% | 26,5% | 28,0% | |||
| Resultat av driften i % | 15,9% | 14,9% | 16,9% | 18,8% | 18,9% | 13,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,0 | 4,1 | 3,5 | 2,3 | 2,1 | 2,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 81,2% | 77,4% | 74,0% | 60,2% | 57,0% | 65,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 618 000 | 693 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
