Sigurd Nøren Maskin & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 634 000 | 7 000 | 24 000 | 240 000 | 288 000 | 651 000 |
|
|
| Driftsresultat | 209 000 | -382 000 | -390 000 | -298 000 | -358 000 | -238 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 328 000 | -233 000 | -325 000 | -256 000 | -298 000 | -171 000 |
|
|
| Årsresultat | 255 000 | -170 000 | -249 000 | -199 000 | -235 000 | -136 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 067 000 | 2 243 000 | 2 289 000 | 2 288 000 | 2 111 000 | 2 054 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 469 000 | 2 955 000 | 3 074 000 | 3 328 000 | 3 700 000 | 3 982 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 313 000 | 2 057 000 | 2 227 000 | 2 476 000 | 2 675 000 | 2 910 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 224 000 | 3 141 000 | 3 136 000 | 3 140 000 | 3 135 000 | 3 125 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,2% | -4,3% | -5,8% | -4,4% | -4,9% | |||
| Resultat av driften i % | 33,0% | -5457,1% | -1625,0% | -124,2% | -124,3% | -36,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 0,9 | 512,3 | 369,8 | 740,0 | |||
| Egenkapitalandel i % | 41,8% | 39,6% | 41,5% | 44,1% | 46,0% | 48,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
