Sigma Motor AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 279 000 | 23 869 000 | 23 609 000 | 21 418 000 | 19 814 000 | 16 652 000 |
|
|
| Driftsresultat | 956 000 | 2 316 000 | 1 929 000 | 1 742 000 | 2 199 000 | 567 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 933 000 | 2 294 000 | 1 920 000 | 1 675 000 | 2 107 000 | 499 000 |
|
|
| Årsresultat | 703 000 | 1 773 000 | 1 476 000 | 1 306 000 | 1 639 000 | 388 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 049 000 | 2 508 000 | 1 828 000 | 1 436 000 | 1 107 000 | 133 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 148 000 | 3 953 000 | 6 308 000 | 4 119 000 | 3 023 000 | 2 848 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 526 000 | 2 323 000 | 2 550 000 | 2 674 000 | 1 368 000 | 438 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 671 000 | 4 138 000 | 5 586 000 | 2 881 000 | 2 762 000 | 2 543 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 15,2% | 31,8% | 28,3% | 36,0% | 61,9% | |||
| Resultat av driften i % | 5,2% | 9,7% | 8,2% | 8,1% | 11,1% | 3,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 1,0 | 1,1 | 1,4 | 1,1 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,8% | 36,0% | 31,3% | 48,1% | 33,1% | 14,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 986 000 | 926 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
