Konkursåpning 09.09.2025
Sigbjørn Iversen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 042 000 | 2 622 000 | 4 063 000 | 7 135 000 | 6 887 000 | 9 424 000 |
|
|
| Driftsresultat | -716 000 | -214 000 | 371 000 | -48 000 | 64 000 | -535 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -715 000 | -227 000 | 358 000 | -65 000 | 42 000 | -551 000 |
|
|
| Årsresultat | -806 000 | -177 000 | 278 000 | -54 000 | 31 000 | -460 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 263 000 | 422 000 | 306 000 | 642 000 | 807 000 | 1 005 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 489 000 | 423 000 | 586 000 | 449 000 | 561 000 | 692 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -435 000 | 371 000 | 547 000 | 270 000 | 324 000 | 293 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 188 000 | 474 000 | 344 000 | 822 000 | 1 043 000 | 1 404 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -89,0% | -24,4% | 37,4% | -3,9% | 4,2% | |||
| Resultat av driften i % | -23,5% | -8,2% | 9,1% | -0,7% | 0,9% | -5,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,4 | 0,9 | 1,7 | 0,5 | 0,6 | 0,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | -57,8% | 43,9% | 61,3% | 24,7% | 23,7% | 17,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 529 000 | 428 000 | 547 000 | 395 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
