Sichuan Road & Bridge (Group) Corporation Ltd. NUF
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 000 | 0 | 4 000 | 4 143 000 | 28 898 000 | 220 663 000 |
|
|
| Driftsresultat | -6 610 000 | -162 000 | -7 205 000 | -8 579 000 | -10 622 000 | 10 979 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -8 501 000 | -4 282 000 | -9 885 000 | -9 705 000 | -3 611 000 | 5 708 000 |
|
|
| Årsresultat | -8 501 000 | -4 282 000 | -9 885 000 | -8 238 000 | -1 977 000 | 5 708 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 966 000 | 0 | 0 | 344 000 | 82 000 | 736 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 320 000 | 9 127 000 | 33 567 000 | 34 886 000 | 101 555 000 | 120 510 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -182 794 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 287 000 | 9 127 000 | 33 567 000 | 35 230 000 | 101 637 000 | 304 039 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -80,4% | -0,7% | -20,9% | -12,5% | -2,6% | |||
| Resultat av driften i % | -73444,4% | -180125,0% | -207,1% | -36,8% | 5,0% | |||
| Likviditetsgrad 1 | 0,2 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 0,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 0,0% | 0,0% | 0,0% | 0,0% | 0,0% | -150,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
