Ship & Rig Service AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 83 787 000 | 67 932 000 | 48 994 000 | 50 378 000 | 44 041 000 | 39 631 000 |
|
|
Driftsresultat | 13 583 000 | 8 068 000 | 2 140 000 | 5 280 000 | 5 474 000 | 5 479 000 |
|
|
Resultat før skatt | 13 487 000 | 7 958 000 | 2 946 000 | 4 947 000 | 5 068 000 | 5 436 000 |
|
|
Årsresultat | 10 514 000 | 6 207 000 | 2 733 000 | 3 858 000 | 3 945 000 | 4 176 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 1 524 000 | 1 221 000 | 1 413 000 | 11 141 000 | 10 615 000 | 781 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 22 089 000 | 21 120 000 | 8 513 000 | 10 149 000 | 8 156 000 | 9 251 000 |
|
|
Sum egenkapital | 272 000 | 4 758 000 | 2 551 000 | 4 804 000 | 4 346 000 | 401 000 |
|
|
Sum gjeld | 23 341 000 | 17 582 000 | 7 375 000 | 16 486 000 | 14 425 000 | 9 631 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 59,1% | 50,0% | 20,1% | 26,4% | 38,0% | |||
Resultat av driften i % | 16,2% | 11,9% | 4,4% | 10,5% | 12,4% | 13,8% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 1,2 | 1,2 | 1,1 | 1,2 | 1,0 | ||
Egenkapitalandel i % | 1,2% | 21,3% | 25,7% | 22,6% | 23,2% | 4,0% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 1 134 000 | 1 418 000 | 820 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .