Sh Montasjeteknikk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 660 000 | 4 514 000 | 6 716 000 | 3 711 000 | 4 766 000 | 4 017 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 716 000 | -776 000 | 1 535 000 | -50 000 | 851 000 | 668 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -2 084 000 | -852 000 | 1 500 000 | -55 000 | 862 000 | 671 000 |
|
|
| Årsresultat | -2 084 000 | -852 000 | 1 150 000 | -43 000 | 672 000 | 523 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 579 000 | 2 223 000 | 1 376 000 | 522 000 | 667 000 | 318 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 393 000 | 1 139 000 | 3 149 000 | 1 918 000 | 1 766 000 | 1 549 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 019 000 | 1 065 000 | 2 517 000 | 1 367 000 | 1 410 000 | 737 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 991 000 | 2 297 000 | 2 008 000 | 1 073 000 | 1 024 000 | 1 130 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -64,4% | -19,7% | 44,3% | -1,8% | 40,5% | |||
| Resultat av driften i % | -46,9% | -17,2% | 22,9% | -1,3% | 17,9% | 16,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,2 | 1,6 | 2,6 | 2,5 | 2,7 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | -51,7% | 31,7% | 55,6% | 56,0% | 58,0% | 39,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 660 000 | 619 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
