Sevland Autoteknikk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 396 000 | 11 520 000 | 10 725 000 | 10 194 000 | 9 372 000 | 7 891 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 164 000 | 1 127 000 | 1 194 000 | 1 198 000 | 1 329 000 | 539 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 034 000 | 911 000 | 997 000 | 1 044 000 | 1 130 000 | 324 000 |
|
|
| Årsresultat | 803 000 | 708 000 | 778 000 | 814 000 | 882 000 | 253 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 501 000 | 7 560 000 | 7 767 000 | 7 972 000 | 8 203 000 | 8 322 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 885 000 | 3 710 000 | 5 231 000 | 4 165 000 | 3 363 000 | 2 242 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 999 000 | 6 196 000 | 5 987 000 | 5 209 000 | 4 395 000 | 3 514 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 387 000 | 5 074 000 | 7 010 000 | 6 927 000 | 7 170 000 | 7 050 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,2% | 9,8% | 9,7% | 10,2% | 12,1% | |||
| Resultat av driften i % | 10,2% | 9,8% | 11,1% | 11,8% | 14,2% | 6,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,2 | 1,8 | 3,2 | 3,4 | 2,9 | 2,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 67,4% | 55,0% | 46,1% | 42,9% | 38,0% | 33,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 855 000 | 815 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
