Scanvi-Interyards AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 703 000 | 19 624 000 | 13 365 000 | 11 113 000 | 15 426 000 | 11 840 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 200 000 | 1 849 000 | 364 000 | -103 000 | 2 677 000 | 749 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 191 000 | 2 630 000 | 1 426 000 | 276 000 | 2 578 000 | 662 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 701 000 | 2 278 000 | 1 435 000 | 415 000 | 2 012 000 | 639 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 232 000 | 265 000 | 834 000 | 685 000 | 351 000 | 794 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 370 000 | 10 556 000 | 7 615 000 | 5 746 000 | 6 221 000 | 5 680 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 258 000 | 5 860 000 | 7 182 000 | 5 747 000 | 5 259 000 | 3 247 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 345 000 | 4 961 000 | 1 268 000 | 684 000 | 1 313 000 | 3 227 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 35,0% | 37,8% | 28,2% | 8,1% | 46,2% | |||
| Resultat av driften i % | 10,1% | 9,4% | 2,7% | -0,9% | 17,4% | 6,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,1 | 2,1 | 6,0 | 8,4 | 4,7 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 76,0% | 54,1% | 85,0% | 89,4% | 80,0% | 50,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 136 000 | 963 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
