Sætre Bilservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 51 103 000 | 52 716 000 | 53 116 000 | 41 306 000 | 36 899 000 | 38 730 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 293 000 | 1 280 000 | 462 000 | 1 324 000 | 1 621 000 | 751 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 290 000 | 1 274 000 | 455 000 | 1 308 000 | 1 598 000 | 715 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 003 000 | 987 000 | 352 000 | 1 018 000 | 1 245 000 | 556 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 208 000 | 2 341 000 | 2 180 000 | 1 655 000 | 1 789 000 | 1 740 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 164 000 | 3 850 000 | 3 592 000 | 4 155 000 | 3 828 000 | 2 533 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 115 000 | 1 612 000 | 857 000 | 1 505 000 | 1 487 000 | 1 242 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 258 000 | 4 579 000 | 4 914 000 | 4 305 000 | 4 131 000 | 3 033 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,8% | 21,5% | 8,1% | 23,2% | 32,9% | |||
| Resultat av driften i % | 2,5% | 2,4% | 0,9% | 3,2% | 4,4% | 1,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,9 | 0,7 | 1,0 | 1,0 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 33,2% | 26,0% | 14,9% | 25,9% | 26,5% | 29,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 713 000 | 754 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
