Rygge Last og Buss AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 216 000 | 311 000 | 1 117 000 | 2 136 000 | 40 225 000 | 40 516 000 |
|
|
| Driftsresultat | -202 000 | -175 000 | -968 000 | -2 169 000 | 771 000 | 1 335 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -128 000 | -198 000 | -1 036 000 | -2 215 000 | 1 343 000 | 1 381 000 |
|
|
| Årsresultat | -128 000 | -198 000 | -1 036 000 | -2 215 000 | 1 249 000 | 1 198 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 436 000 | 1 812 000 | 2 850 000 | 2 784 000 | 2 800 000 | 32 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 491 000 | 3 159 000 | 3 884 000 | 4 038 000 | 6 391 000 | 20 328 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 874 000 | 2 002 000 | 2 200 000 | 3 236 000 | 5 451 000 | 4 202 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 053 000 | 2 969 000 | 4 534 000 | 3 586 000 | 3 740 000 | 16 159 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,4% | -3,0% | -13,1% | -27,1% | 11,6% | |||
| Resultat av driften i % | -16,6% | -56,3% | -86,7% | -101,5% | 1,9% | 3,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,4 | 1,3 | 1,2 | 1,7 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 38,0% | 40,3% | 32,7% | 47,4% | 59,3% | 20,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
