Rud Bilvask og Bilpleie AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 964 000 | 12 871 000 | 9 957 000 | 8 745 000 | 7 872 000 | 7 189 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 397 000 | 2 807 000 | 2 565 000 | 1 919 000 | 1 043 000 | 1 141 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 397 000 | 2 813 000 | 2 559 000 | 1 921 000 | 1 043 000 | 1 138 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 869 000 | 2 194 000 | 2 057 000 | 1 491 000 | 794 000 | 885 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 839 000 | 736 000 | 667 000 | 1 078 000 | 315 000 | 1 146 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 613 000 | 4 100 000 | 3 499 000 | 1 729 000 | 1 357 000 | 2 129 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 331 000 | 462 000 | 268 000 | 211 000 | 30 000 | 1 336 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 122 000 | 4 374 000 | 3 898 000 | 2 596 000 | 1 643 000 | 1 939 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 51,7% | 62,4% | 73,6% | 85,9% | 42,4% | |||
| Resultat av driften i % | 20,0% | 21,8% | 25,8% | 21,9% | 13,2% | 15,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 1,0 | 0,9 | 0,8 | 0,9 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 29,9% | 9,6% | 6,4% | 7,5% | 1,8% | 40,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 469 000 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
