Rotevatn Trafikkskule AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 314 000 | 7 946 000 | 7 946 000 | 7 611 000 | 8 564 000 | 9 792 000 |
|
|
| Driftsresultat | 161 000 | -137 000 | 326 000 | -265 000 | 266 000 | 261 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 96 000 | -203 000 | 529 000 | -303 000 | 583 000 | 1 315 000 |
|
|
| Årsresultat | 96 000 | -203 000 | 476 000 | -331 000 | 447 000 | 1 257 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 712 000 | 3 817 000 | 3 090 000 | 2 756 000 | 3 593 000 | 4 371 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 906 000 | 2 320 000 | 3 891 000 | 3 262 000 | 4 312 000 | 5 133 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 795 000 | 3 299 000 | 3 502 000 | 4 026 000 | 4 357 000 | 4 910 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 823 000 | 2 838 000 | 3 479 000 | 1 993 000 | 3 548 000 | 4 594 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,6% | -1,4% | 9,1% | -3,8% | 7,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,9% | -1,7% | 4,1% | -3,5% | 3,1% | 2,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 2,5 | 2,0 | 3,6 | 2,2 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 42,2% | 53,8% | 50,2% | 66,9% | 55,1% | 51,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 992 000 | 885 000 | 1 081 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
