Røros Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 38 109 000 | 39 929 000 | 38 753 000 | 51 561 000 | 32 717 000 | 31 194 000 |
|
|
| Driftsresultat | -74 000 | 439 000 | 915 000 | 2 706 000 | 612 000 | 660 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 790 000 | 811 000 | 775 000 | 2 801 000 | 615 000 | 721 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 787 000 | 792 000 | 775 000 | 2 425 000 | 615 000 | 721 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 852 000 | 3 217 000 | 2 856 000 | 3 138 000 | 3 342 000 | 3 159 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 21 689 000 | 14 847 000 | 14 195 000 | 16 802 000 | 12 212 000 | 12 163 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 009 000 | 5 146 000 | 7 239 000 | 10 714 000 | 9 789 000 | 9 154 000 |
|
|
| Sum gjeld | 19 532 000 | 12 918 000 | 9 812 000 | 9 225 000 | 5 766 000 | 6 169 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,2% | 5,5% | 5,4% | 16,2% | 4,8% | |||
| Resultat av driften i % | -0,2% | 1,1% | 2,4% | 5,2% | 1,9% | 2,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,2 | 1,4 | 1,9 | 2,1 | 2,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 20,4% | 28,5% | 42,5% | 53,7% | 62,9% | 59,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 577 000 | 557 000 | 557 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
