Ringheim Bilhjelp og Utleige AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 278 000 | 10 174 000 | 9 889 000 | 7 153 000 | 6 613 000 | 6 210 000 |
|
|
| Driftsresultat | -775 000 | 374 000 | 1 125 000 | -190 000 | 261 000 | 570 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -851 000 | 312 000 | 1 088 000 | -245 000 | 164 000 | 444 000 |
|
|
| Årsresultat | -748 000 | 239 000 | 849 000 | -192 000 | 125 000 | 344 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 985 000 | 1 423 000 | 1 086 000 | 1 346 000 | 1 672 000 | 2 209 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 755 000 | 2 889 000 | 2 258 000 | 2 019 000 | 1 899 000 | 1 326 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 010 000 | 1 758 000 | 1 926 000 | 1 077 000 | 1 186 000 | 1 062 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 731 000 | 2 554 000 | 1 419 000 | 2 289 000 | 2 385 000 | 2 473 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -19,1% | 9,8% | 33,5% | -5,5% | 7,4% | |||
| Resultat av driften i % | -8,4% | 3,7% | 11,4% | -2,7% | 3,9% | 9,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,6 | 2,5 | 3,1 | 2,8 | 2,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 27,0% | 40,8% | 57,6% | 32,0% | 33,2% | 30,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 357 000 | 356 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
