Ringeriksveien 158 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 196 000 | 3 849 000 | 4 085 000 | 3 799 000 | 3 719 000 | 2 907 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 286 000 | 2 672 000 | 3 329 000 | 3 063 000 | 3 097 000 | 2 227 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 429 000 | 2 803 000 | 3 400 000 | 3 083 000 | 3 126 000 | 2 229 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 697 000 | 2 103 000 | 2 656 000 | 2 417 000 | 2 443 000 | 1 692 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 947 000 | 5 795 000 | 5 617 000 | 5 293 000 | 4 117 000 | 3 600 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 212 000 | 750 000 | 1 432 000 | 1 388 000 | 2 813 000 | 1 379 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 433 000 | 3 429 000 | 3 428 000 | 3 367 000 | 3 409 000 | 3 387 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 726 000 | 3 116 000 | 3 621 000 | 3 314 000 | 3 521 000 | 1 592 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 50,0% | 41,3% | 49,5% | 45,3% | 52,6% | |||
| Resultat av driften i % | 78,3% | 69,4% | 81,5% | 80,6% | 83,3% | 76,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 0,2 | 0,4 | 0,4 | 0,8 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 48,0% | 52,4% | 48,6% | 50,4% | 49,2% | 68,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
