Ringerike Bilsenter AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 496 000 | 3 588 000 | 3 181 000 | 2 090 000 | 3 950 000 | 1 145 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 406 000 | -167 000 | -116 000 | -464 000 | -189 000 | -707 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 384 000 | -204 000 | -137 000 | -489 000 | -223 000 | -711 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 384 000 | -204 000 | -137 000 | -489 000 | -223 000 | -711 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 0 | 76 000 | 152 000 | 228 000 | 304 000 | 380 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 075 000 | 590 000 | 115 000 | -65 000 | 263 000 | 708 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -236 000 | -1 619 000 | -1 416 000 | -1 279 000 | -790 000 | -566 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 310 000 | 2 285 000 | 1 682 000 | 1 442 000 | 1 357 000 | 1 655 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 161,6% | -35,8% | -54,0% | -127,1% | -22,5% | |||
| Resultat av driften i % | 31,3% | -4,7% | -3,6% | -22,2% | -4,8% | -61,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 0,3 | 0,1 | 0,0 | 0,2 | 0,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | -22,0% | -243,1% | -530,3% | -784,7% | -139,3% | -52,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 366 000 | 366 000 | 366 000 | 48 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
