Ring Auto Service AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 73 790 000 | 72 707 000 | 80 785 000 | 54 094 000 | 57 475 000 | 49 820 000 |
|
|
| Driftsresultat | 192 000 | -829 000 | 938 000 | 134 000 | 854 000 | 210 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -238 000 | -1 426 000 | 798 000 | 59 000 | 820 000 | 170 000 |
|
|
| Årsresultat | -186 000 | -1 113 000 | 623 000 | 46 000 | 640 000 | 132 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 663 000 | 3 225 000 | 4 072 000 | 4 120 000 | 4 800 000 | 2 645 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 17 867 000 | 20 489 000 | 20 161 000 | 12 968 000 | 14 773 000 | 14 419 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 707 000 | 7 322 000 | 7 790 000 | 7 167 000 | 7 121 000 | 6 782 000 |
|
|
| Sum gjeld | 13 824 000 | 16 392 000 | 16 443 000 | 9 922 000 | 12 452 000 | 10 283 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 0,9% | -3,4% | 4,6% | 0,8% | 4,8% | |||
| Resultat av driften i % | 0,3% | -1,1% | 1,2% | 0,2% | 1,5% | 0,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,3 | 1,5 | 1,6 | 1,3 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 35,8% | 30,9% | 32,1% | 41,9% | 36,4% | 39,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 756 000 | 752 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
