Rindal Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 945 000 | 11 111 000 | 9 842 000 | 7 876 000 | 8 078 000 | 7 264 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 510 000 | 2 140 000 | 1 375 000 | 1 285 000 | 1 332 000 | 1 184 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 754 000 | 2 286 000 | 1 406 000 | 1 314 000 | 1 369 000 | 1 225 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 366 000 | 1 783 000 | 1 092 000 | 1 063 000 | 1 081 000 | 948 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 837 000 | 936 000 | 855 000 | 658 000 | 691 000 | 235 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 119 000 | 6 723 000 | 4 688 000 | 6 574 000 | 5 546 000 | 4 773 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 517 000 | 6 151 000 | 4 368 000 | 3 276 000 | 5 214 000 | 4 133 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 439 000 | 1 508 000 | 1 174 000 | 3 955 000 | 1 024 000 | 875 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 21,2% | 34,7% | 22,1% | 19,5% | 24,4% | |||
| Resultat av driften i % | 13,8% | 19,3% | 14,0% | 16,3% | 16,5% | 16,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,6 | 4,5 | 4,1 | 1,7 | 5,4 | 5,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 83,9% | 80,3% | 78,8% | 45,3% | 83,6% | 82,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 695 000 | 682 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
