Renshus Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 117 000 | 11 223 000 | 9 617 000 | 8 905 000 | 13 356 000 | 18 081 000 |
|
|
| Driftsresultat | 698 000 | -153 000 | -224 000 | 1 102 000 | 665 000 | 505 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 367 000 | 2 202 000 | -6 124 000 | 3 942 000 | 794 000 | 694 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 208 000 | 2 202 000 | -6 124 000 | 3 793 000 | 635 000 | 694 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 571 000 | 747 000 | 544 000 | 95 000 | 357 000 | 506 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 23 682 000 | 21 788 000 | 19 487 000 | 26 246 000 | 22 624 000 | 22 012 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 23 608 000 | 21 400 000 | 19 323 000 | 25 447 000 | 21 654 000 | 21 019 000 |
|
|
| Sum gjeld | 645 000 | 1 135 000 | 708 000 | 894 000 | 1 327 000 | 1 499 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,1% | 10,4% | -0,9% | 16,0% | 3,5% | |||
| Resultat av driften i % | 6,3% | -1,4% | -2,3% | 12,4% | 5,0% | 2,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 46,4 | 21,8 | 34,0 | 34,6 | 19,0 | 16,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 97,3% | 95,0% | 96,5% | 96,6% | 94,2% | 93,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 500 000 | 500 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
