Rekdal Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 874 000 | 18 010 000 | 15 143 000 | 14 311 000 | 17 205 000 | 14 388 000 |
|
|
| Driftsresultat | 787 000 | -142 000 | 920 000 | 237 000 | 1 223 000 | 1 461 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 846 000 | -113 000 | 935 000 | 249 000 | 1 232 000 | 1 475 000 |
|
|
| Årsresultat | 660 000 | -89 000 | 730 000 | 193 000 | 959 000 | 1 164 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 925 000 | 2 324 000 | 4 630 000 | 3 711 000 | 3 488 000 | 1 577 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 546 000 | 3 707 000 | 3 188 000 | 4 025 000 | 3 391 000 | 5 263 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 236 000 | 3 575 000 | 3 664 000 | 5 404 000 | 5 211 000 | 4 252 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 235 000 | 2 456 000 | 4 154 000 | 2 332 000 | 1 668 000 | 2 588 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,9% | -1,2% | 12,3% | 3,5% | 18,1% | |||
| Resultat av driften i % | 4,0% | -0,8% | 6,1% | 1,7% | 7,1% | 10,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,5 | 0,8 | 1,7 | 2,0 | 2,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 50,0% | 59,3% | 46,9% | 69,9% | 75,8% | 62,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 720 000 | 583 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
