Refsland Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 38 213 000 | 33 864 000 | 32 826 000 | 28 900 000 | 27 726 000 | 27 995 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 448 000 | 1 213 000 | 1 201 000 | 277 000 | 856 000 | 712 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 430 000 | 1 191 000 | 1 181 000 | 234 000 | 826 000 | 737 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 106 000 | 924 000 | 917 000 | 183 000 | 646 000 | 574 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 887 000 | 1 027 000 | 1 231 000 | 504 000 | 728 000 | 1 334 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 953 000 | 7 970 000 | 6 516 000 | 5 455 000 | 5 324 000 | 4 539 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 173 000 | 1 767 000 | 1 343 000 | 1 076 000 | 894 000 | 1 048 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 667 000 | 7 231 000 | 6 404 000 | 4 883 000 | 5 158 000 | 4 826 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,1% | 15,3% | 18,1% | 4,6% | 14,6% | |||
| Resultat av driften i % | 3,8% | 3,6% | 3,7% | 1,0% | 3,1% | 2,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,3 | 1,2 | 1,2 | 1,1 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 22,1% | 19,6% | 17,3% | 18,1% | 14,8% | 17,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 258 000 | 1 220 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
