Ramlo Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 41 524 000 | 39 023 000 | 37 551 000 | 28 450 000 | 29 924 000 | 34 974 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 785 000 | 367 000 | 724 000 | -416 000 | -246 000 | 798 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 768 000 | -752 000 | 588 000 | -3 387 000 | -384 000 | 640 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 155 000 | -809 000 | 456 000 | -3 273 000 | -300 000 | 466 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 831 000 | 8 915 000 | 10 627 000 | 8 703 000 | 11 432 000 | 11 372 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 817 000 | 9 458 000 | 8 533 000 | 8 997 000 | 9 528 000 | 11 147 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 12 810 000 | 10 655 000 | 11 464 000 | 11 007 000 | 14 280 000 | 14 580 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 838 000 | 7 717 000 | 7 695 000 | 6 693 000 | 6 680 000 | 7 940 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,8% | 2,0% | 3,9% | -2,1% | -1,0% | |||
| Resultat av driften i % | 6,7% | 0,9% | 1,9% | -1,5% | -0,8% | 2,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 1,7 | 1,7 | 2,3 | 2,6 | 2,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 62,0% | 58,0% | 59,8% | 62,2% | 68,1% | 64,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 016 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
