Likvidert 28.12.2020 (avviklet uten konkurs)
Lth Bil AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 1 369 000 | 2 985 000 | 3 673 000 | 2 561 000 | 2 236 000 | 1 118 000 |
|
|
Driftsresultat | -637 000 | -330 000 | -198 000 | -568 000 | -992 000 | -648 000 |
|
|
Resultat før skatt | -638 000 | -330 000 | -207 000 | -574 000 | -998 000 | -648 000 |
|
|
Årsresultat | -638 000 | -330 000 | -207 000 | -574 000 | -998 000 | -648 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 53 000 | 216 000 | 280 000 | 362 000 | 135 000 | 219 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 128 000 | 348 000 | 210 000 | 303 000 | 228 000 | 469 000 |
|
|
Sum egenkapital | -2 223 000 | -1 585 000 | -1 255 000 | -1 049 000 | -469 000 | 529 000 |
|
|
Sum gjeld | 2 404 000 | 2 149 000 | 1 745 000 | 1 714 000 | 832 000 | 159 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -171,0% | -62,6% | -34,3% | -110,4% | -188,6% | |||
Resultat av driften i % | -46,5% | -11,1% | -5,4% | -22,2% | -44,4% | -58,0% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,1 | 0,2 | 0,1 | 0,2 | 0,3 | 3,0 | ||
Egenkapitalandel i % | -1228,2% | -281,0% | -256,1% | -157,5% | -129,2% | 76,9% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | ||
Lønn daglig leder(e) | 434 000 | 330 000 | 0 | 0 | 0 | 244 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .