Proff Bilmegling AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 168 000 | 30 957 000 | 33 421 000 | 29 543 000 | 33 057 000 | 43 616 000 |
|
|
| Driftsresultat | 350 000 | 688 000 | 609 000 | 997 000 | 1 658 000 | 3 003 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -2 368 000 | 245 000 | 271 000 | 871 000 | 1 593 000 | 2 937 000 |
|
|
| Årsresultat | -2 378 000 | 191 000 | 206 000 | 677 000 | 1 178 000 | 2 283 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 251 000 | 7 523 000 | 7 550 000 | 3 102 000 | 4 102 000 | 4 174 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 991 000 | 5 670 000 | 9 365 000 | 8 873 000 | 6 059 000 | 6 009 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 973 000 | 8 551 000 | 8 360 000 | 8 404 000 | 7 926 000 | 6 748 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 269 000 | 4 642 000 | 8 556 000 | 3 571 000 | 2 235 000 | 3 435 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,0% | 4,6% | 4,2% | 9,0% | 16,3% | |||
| Resultat av driften i % | 1,8% | 2,2% | 1,8% | 3,4% | 5,0% | 6,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,2 | 1,1 | 2,5 | 2,7 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 58,3% | 64,8% | 49,4% | 70,2% | 78,0% | 66,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 731 000 | 321 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
