Powertrain Europe AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 17 097 000 | 15 087 000 | 17 013 000 | 15 051 000 | 12 077 000 | 11 544 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 583 000 | -584 000 | -297 000 | 843 000 | 590 000 | 453 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 297 000 | -814 000 | -541 000 | 619 000 | 480 000 | 282 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 297 000 | -814 000 | -541 000 | 619 000 | 480 000 | 282 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 141 000 | 1 424 000 | 2 103 000 | 1 477 000 | 992 000 | 1 454 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 418 000 | 6 968 000 | 5 252 000 | 10 246 000 | 5 880 000 | 5 632 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 516 000 | 319 000 | 1 133 000 | 1 674 000 | 1 279 000 | 799 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 041 000 | 8 072 000 | 6 222 000 | 10 049 000 | 5 592 000 | 6 287 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,7% | -6,2% | -1,8% | 9,6% | 10,7% | |||
| Resultat av driften i % | 9,3% | -3,9% | -1,7% | 5,6% | 4,9% | 3,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 1,3 | 1,8 | 1,6 | 3,0 | 2,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 20,1% | 3,8% | 15,4% | 14,3% | 18,6% | 11,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 742 000 | 698 000 | 741 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
