Per Bortheim Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 33 029 000 | 32 139 000 | 36 204 000 | 35 594 000 | 33 462 000 | 28 857 000 |
|
|
Driftsresultat | -810 000 | -1 942 000 | 2 784 000 | 241 000 | 1 579 000 | 1 603 000 |
|
|
Resultat før skatt | -1 494 000 | -2 811 000 | 2 047 000 | -474 000 | 801 000 | 884 000 |
|
|
Årsresultat | -1 354 000 | -2 193 000 | 1 597 000 | -383 000 | 607 000 | 694 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 2 116 000 | 33 917 000 | 36 257 000 | 39 596 000 | 34 754 000 | 31 215 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 5 045 000 | 8 290 000 | 14 138 000 | 9 881 000 | 5 978 000 | 5 524 000 |
|
|
Sum egenkapital | -656 000 | 9 073 000 | 11 266 000 | 9 669 000 | 10 052 000 | 9 444 000 |
|
|
Sum gjeld | 7 817 000 | 33 134 000 | 39 129 000 | 39 808 000 | 30 680 000 | 27 294 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -3,2% | -4,2% | 5,6% | 0,6% | 4,1% | |||
Resultat av driften i % | -2,5% | -6,0% | 7,7% | 0,7% | 4,7% | 5,6% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,6 | 0,8 | 1,0 | 0,4 | 0,8 | 0,9 | ||
Egenkapitalandel i % | -9,2% | 21,5% | 22,4% | 19,5% | 24,7% | 25,7% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 1 763 000 | 1 699 000 | 1 111 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .