Peab Bildrift Norge AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 40 140 000 | 40 952 000 | 39 370 000 | 29 750 000 | 28 910 000 | 25 607 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 363 000 | 3 141 000 | 2 155 000 | 1 367 000 | 1 619 000 | 2 856 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 639 000 | 3 309 000 | 2 183 000 | 1 353 000 | 1 625 000 | 2 882 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 058 000 | 2 580 000 | 1 701 000 | 1 054 000 | 1 267 000 | 2 248 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 932 000 | 543 000 | 988 000 | 1 155 000 | 46 000 | 170 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 10 658 000 | 12 010 000 | 8 718 000 | 7 087 000 | 8 552 000 | 8 584 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 908 000 | 5 124 000 | 4 368 000 | 3 980 000 | 3 649 000 | 3 618 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 681 000 | 7 430 000 | 5 339 000 | 4 263 000 | 4 949 000 | 5 136 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 22,1% | 29,9% | 24,5% | 16,3% | 18,8% | |||
| Resultat av driften i % | 5,9% | 7,7% | 5,5% | 4,6% | 5,6% | 11,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | 1,8 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 42,3% | 40,8% | 45,0% | 48,3% | 42,4% | 41,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
