Pangs Import AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 26 786 000 | 16 510 000 | 38 258 000 | 18 958 000 | 18 632 000 | 42 448 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 468 000 | -251 000 | 1 534 000 | -262 000 | 395 000 | 7 135 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -194 000 | -342 000 | 91 000 | 571 000 | 333 000 | 7 145 000 |
|
|
| Årsresultat | -152 000 | -267 000 | 70 000 | 446 000 | 255 000 | 5 566 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 40 131 000 | 38 059 000 | 38 531 000 | 13 653 000 | 7 477 000 | 7 918 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 16 570 000 | 7 523 000 | 11 429 000 | 8 898 000 | 10 454 000 | 10 280 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 407 000 | 10 560 000 | 10 730 000 | 10 414 000 | 9 969 000 | 9 714 000 |
|
|
| Sum gjeld | 46 294 000 | 35 023 000 | 39 230 000 | 12 136 000 | 7 962 000 | 8 485 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,7% | 2,4% | 6,9% | 2,9% | 6,0% | |||
| Resultat av driften i % | 9,2% | -1,5% | 4,0% | -1,4% | 2,1% | 16,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,4 | 0,2 | 0,3 | 0,7 | 1,3 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 18,4% | 23,2% | 21,5% | 46,2% | 55,6% | 53,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 600 000 | 600 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
