Konkursåpning 25.04.2025
Owe Maskin & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 478 000 | 6 400 000 | 7 073 000 | 8 567 000 | 7 254 000 | 7 171 000 |
|
|
| Driftsresultat | 459 000 | -750 000 | 260 000 | 327 000 | -239 000 | 71 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 218 000 | -896 000 | 156 000 | 235 000 | -358 000 | -15 000 |
|
|
| Årsresultat | 118 000 | -701 000 | 120 000 | 187 000 | -291 000 | -19 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 355 000 | 631 000 | 606 000 | 650 000 | 611 000 | 655 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 588 000 | 2 619 000 | 2 536 000 | 2 778 000 | 2 529 000 | 2 917 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -68 000 | -186 000 | 515 000 | 395 000 | 208 000 | 499 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 011 000 | 3 436 000 | 2 626 000 | 3 033 000 | 2 931 000 | 3 073 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,8% | -22,6% | 8,9% | 11,0% | -6,2% | |||
| Resultat av driften i % | 7,1% | -11,7% | 3,7% | 3,8% | -3,3% | 1,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 1,4 | 1,9 | 1,6 | 1,7 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | -2,3% | -5,7% | 16,4% | 11,5% | 6,6% | 14,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 547 000 | 587 000 | 613 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
