Oslo Automatgear AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 930 000 | 8 974 000 | 8 396 000 | 7 039 000 | 6 897 000 | 7 179 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 357 000 | 1 185 000 | 1 216 000 | 957 000 | 797 000 | 1 304 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 317 000 | 1 209 000 | 1 222 000 | 959 000 | 798 000 | 1 313 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 027 000 | 943 000 | 954 000 | 890 000 | 583 000 | 1 038 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 474 000 | 376 000 | 388 000 | 440 000 | 194 000 | 207 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 243 000 | 2 863 000 | 2 833 000 | 2 679 000 | 2 479 000 | 2 536 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 913 000 | 2 151 000 | 2 088 000 | 2 065 000 | 1 174 000 | 1 301 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 803 000 | 1 088 000 | 1 133 000 | 1 054 000 | 1 499 000 | 1 442 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 39,8% | 37,5% | 38,5% | 33,1% | 29,7% | |||
| Resultat av driften i % | 13,7% | 13,2% | 14,5% | 13,6% | 11,6% | 18,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 2,6 | 2,5 | 2,9 | 1,7 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 51,5% | 66,4% | 64,8% | 66,2% | 43,9% | 47,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 215 000 | 1 139 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
