Opplæringskontoret for Transport- og Logistikkfag i Hedmark SA
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 167 000 | 3 971 000 | 3 838 000 | 3 232 000 | 2 885 000 | 3 420 000 |
|
|
| Driftsresultat | 942 000 | 153 000 | 207 000 | 333 000 | 314 000 | 1 461 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 127 000 | 247 000 | 221 000 | 339 000 | 325 000 | 1 480 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 127 000 | 247 000 | 221 000 | 339 000 | 325 000 | 1 480 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 275 000 | 349 000 | 10 000 | 19 000 | 0 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 330 000 | 6 118 000 | 6 451 000 | 6 518 000 | 6 342 000 | 5 297 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 556 000 | 5 935 000 | 5 893 000 | 5 672 000 | 5 333 000 | 5 008 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 049 000 | 532 000 | 569 000 | 866 000 | 1 009 000 | 289 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,0% | 3,8% | 3,4% | 5,3% | 5,6% | |||
| Resultat av driften i % | 22,6% | 3,9% | 5,4% | 10,3% | 10,9% | 42,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 7,0 | 11,5 | 11,3 | 7,5 | 6,3 | 18,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 86,2% | 91,8% | 91,2% | 86,8% | 84,1% | 94,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 629 000 | 608 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
