On Two Wheels AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 462 000 | 1 938 000 | 2 154 000 | 3 953 000 | 4 006 000 | 2 254 000 |
|
|
| Driftsresultat | 18 000 | -232 000 | -529 000 | -902 000 | -532 000 | -2 430 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -206 000 | -350 000 | -725 000 | -1 061 000 | -705 000 | -2 483 000 |
|
|
| Årsresultat | -206 000 | -350 000 | -725 000 | -1 994 000 | -550 000 | -1 937 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 697 000 | 5 498 000 | 5 703 000 | 5 977 000 | 7 278 000 | 7 378 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 946 000 | 1 721 000 | 1 888 000 | 2 412 000 | 3 991 000 | 4 863 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 609 000 | 3 610 000 | 3 960 000 | 4 685 000 | 6 679 000 | 7 229 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 034 000 | 3 608 000 | 3 632 000 | 3 703 000 | 4 590 000 | 5 011 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 0,3% | -3,1% | -6,6% | -9,2% | -4,5% | |||
| Resultat av driften i % | 1,2% | -12,0% | -24,6% | -22,8% | -13,3% | -107,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 2,1 | 3,0 | 2,5 | 2,3 | 2,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 47,2% | 50,0% | 52,2% | 55,8% | 59,3% | 59,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
