Oldernes Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 288 000 | 4 850 000 | 5 362 000 | 6 291 000 | 5 259 000 | 4 778 000 |
|
|
| Driftsresultat | -620 000 | -379 000 | 61 000 | 762 000 | 813 000 | 448 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -750 000 | -522 000 | -77 000 | 665 000 | 666 000 | 272 000 |
|
|
| Årsresultat | -750 000 | -490 000 | -61 000 | 518 000 | 518 000 | 211 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 802 000 | 4 683 000 | 5 015 000 | 5 293 000 | 4 574 000 | 5 071 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 016 000 | 1 501 000 | 1 722 000 | 1 693 000 | 2 112 000 | 1 143 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 931 000 | 2 680 000 | 3 171 000 | 3 231 000 | 2 713 000 | 2 195 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 888 000 | 3 504 000 | 3 566 000 | 3 755 000 | 3 973 000 | 4 018 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -10,9% | -5,5% | 0,9% | 11,2% | 12,8% | |||
| Resultat av driften i % | -14,5% | -7,8% | 1,1% | 12,1% | 15,5% | 9,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,8 | 2,3 | 2,2 | 2,7 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,1% | 43,3% | 47,1% | 46,2% | 40,6% | 35,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 1 021 000 | 1 021 000 | 611 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
