Olav Ingstadsvei 5 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 511 000 | 9 605 000 | 8 703 000 | 7 710 000 | 7 535 000 | 7 807 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 600 000 | 4 067 000 | 2 421 000 | 2 969 000 | 3 332 000 | 3 334 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 4 435 000 | 4 093 000 | 2 321 000 | 2 949 000 | 3 342 000 | 3 396 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 463 000 | 3 191 000 | 1 810 000 | 2 300 000 | 2 607 000 | 2 649 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 13 842 000 | 15 391 000 | 14 109 000 | 13 682 000 | 8 261 000 | 8 961 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 950 000 | 3 664 000 | 459 000 | 863 000 | 2 897 000 | 5 521 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 278 000 | 8 197 000 | 8 970 000 | 7 160 000 | 7 149 000 | 7 401 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 515 000 | 10 858 000 | 5 598 000 | 7 385 000 | 4 009 000 | 7 081 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 27,3% | 24,5% | 16,6% | 23,1% | 26,1% | |||
| Resultat av driften i % | 43,8% | 42,3% | 27,8% | 38,5% | 44,2% | 42,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,1 | 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,7 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 49,2% | 43,0% | 61,6% | 49,2% | 64,1% | 51,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
