Østlie Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 850 000 | 14 977 000 | 15 517 000 | 13 903 000 | 13 870 000 | 15 578 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 487 000 | 671 000 | 1 879 000 | 367 000 | 439 000 | -1 200 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 535 000 | 554 000 | 1 863 000 | 348 000 | 404 000 | -1 227 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 196 000 | 436 000 | 1 449 000 | 272 000 | 313 000 | -961 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 222 000 | 1 704 000 | 503 000 | 641 000 | 94 000 | 375 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 167 000 | 4 049 000 | 4 235 000 | 3 024 000 | 3 097 000 | 2 966 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 395 000 | 3 199 000 | 2 762 000 | 1 313 000 | 1 042 000 | 729 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 995 000 | 2 555 000 | 1 976 000 | 2 352 000 | 2 149 000 | 2 612 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 24,1% | 13,6% | 44,9% | 10,7% | 13,4% | |||
| Resultat av driften i % | 7,9% | 4,5% | 12,1% | 2,6% | 3,2% | -7,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 1,8 | 2,5 | 1,3 | 1,5 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 59,5% | 55,6% | 58,3% | 35,8% | 32,7% | 21,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 128 000 | 624 000 | 436 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
