Odal Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 098 000 | 12 203 000 | 9 735 000 | 9 658 000 | 9 555 000 | 8 959 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 637 000 | 1 544 000 | 882 000 | 1 355 000 | 915 000 | 1 109 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 847 000 | 1 659 000 | 941 000 | 1 394 000 | 992 000 | 1 186 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 440 000 | 1 295 000 | 734 000 | 1 087 000 | 774 000 | 925 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 166 000 | 1 773 000 | 1 947 000 | 1 847 000 | 2 192 000 | 2 371 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 668 000 | 5 869 000 | 4 919 000 | 5 370 000 | 4 903 000 | 4 388 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 315 000 | 4 875 000 | 4 581 000 | 4 847 000 | 4 759 000 | 4 986 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 519 000 | 2 767 000 | 2 286 000 | 2 370 000 | 2 335 000 | 1 773 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 24,0% | 22,9% | 13,4% | 19,5% | 14,3% | |||
| Resultat av driften i % | 12,5% | 12,7% | 9,1% | 14,0% | 9,6% | 12,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 2,2 | 2,2 | 2,3 | 2,1 | 2,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 42,3% | 63,8% | 66,7% | 67,2% | 67,1% | 73,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 630 000 | 612 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
