O Myren Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 18 073 000 | 14 737 000 | 13 052 000 | 9 152 000 | 14 195 000 | 12 391 000 |
|
|
| Driftsresultat | 992 000 | 2 846 000 | 1 470 000 | 216 000 | 214 000 | 200 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 799 000 | 2 639 000 | 1 401 000 | 104 000 | 91 000 | 117 000 |
|
|
| Årsresultat | 584 000 | 2 196 000 | 1 401 000 | 104 000 | 150 000 | -126 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 544 000 | 2 894 000 | 855 000 | 913 000 | 1 079 000 | 796 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 445 000 | 9 357 000 | 6 270 000 | 2 160 000 | 3 566 000 | 2 258 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 441 000 | 3 857 000 | 2 161 000 | 760 000 | 656 000 | 297 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 548 000 | 8 394 000 | 4 964 000 | 2 313 000 | 3 988 000 | 2 757 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,3% | 29,4% | 29,0% | 5,7% | 5,6% | |||
| Resultat av driften i % | 5,5% | 19,3% | 11,3% | 2,4% | 1,5% | 1,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 2,3 | 2,5 | 2,9 | 1,9 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,4% | 31,5% | 30,3% | 24,7% | 14,1% | 9,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 800 000 | 0 | 640 000 | 600 000 | 551 000 | 545 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
