Nyhus Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 40 552 000 | 38 314 000 | 33 512 000 | 27 062 000 | 23 310 000 | 24 038 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 556 000 | 1 872 000 | 1 382 000 | 1 005 000 | 791 000 | 939 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 146 000 | 1 981 000 | 1 357 000 | 957 000 | 805 000 | 1 381 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 688 000 | 1 499 000 | 996 000 | 709 000 | 599 000 | 1 138 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 977 000 | 4 980 000 | 4 396 000 | 4 462 000 | 4 541 000 | 4 642 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 619 000 | 5 664 000 | 5 751 000 | 4 071 000 | 3 525 000 | 2 922 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 234 000 | 6 546 000 | 5 047 000 | 4 050 000 | 3 342 000 | 2 743 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 362 000 | 4 098 000 | 5 101 000 | 4 483 000 | 4 725 000 | 4 820 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,5% | 19,1% | 15,0% | 12,1% | 11,1% | |||
| Resultat av driften i % | 3,8% | 4,9% | 4,1% | 3,7% | 3,4% | 3,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,4 | 1,6 | 1,5 | 1,3 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 65,4% | 61,5% | 49,7% | 47,5% | 41,4% | 36,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 166 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
