Nygård Bil og Eiendom AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 148 000 | 2 113 000 | 1 991 000 | 1 447 000 | 1 392 000 | 1 327 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 559 000 | 1 333 000 | 1 362 000 | 793 000 | 977 000 | 357 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 765 000 | 1 909 000 | 1 588 000 | 1 387 000 | 1 381 000 | 615 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 420 000 | 1 621 000 | 1 293 000 | 1 214 000 | 1 165 000 | 479 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 12 993 000 | 12 780 000 | 12 889 000 | 12 998 000 | 9 007 000 | 10 364 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 874 000 | 903 000 | 1 161 000 | 1 017 000 | 1 659 000 | 305 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 13 065 000 | 11 844 000 | 11 024 000 | 10 230 000 | 9 416 000 | 9 051 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 802 000 | 1 839 000 | 3 026 000 | 3 785 000 | 1 250 000 | 1 618 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 25,5% | 14,0% | 11,5% | 11,3% | 13,1% | |||
| Resultat av driften i % | 72,6% | 63,1% | 68,4% | 54,8% | 70,2% | 26,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 0,5 | 0,4 | 0,3 | 1,6 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 82,3% | 86,6% | 78,5% | 73,0% | 88,3% | 84,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
