Nydalen Kunstskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 869 000 | 15 051 000 | 16 133 000 | 13 254 000 | 9 900 000 | 8 455 000 |
|
|
| Driftsresultat | 633 000 | 3 680 000 | 3 784 000 | 3 938 000 | 2 085 000 | 2 274 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 702 000 | 3 852 000 | 3 823 000 | 3 957 000 | 2 107 000 | 2 288 000 |
|
|
| Årsresultat | 524 000 | 3 003 000 | 2 979 000 | 3 086 000 | 1 642 000 | 1 783 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 691 000 | 1 994 000 | 2 007 000 | 2 243 000 | 860 000 | 748 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 460 000 | 3 240 000 | 10 220 000 | 7 128 000 | 5 550 000 | 3 956 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 721 000 | 196 000 | 193 000 | 214 000 | 128 000 | 136 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 431 000 | 5 037 000 | 12 035 000 | 9 157 000 | 6 282 000 | 4 568 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,5% | 44,1% | 35,4% | 50,2% | 38,0% | |||
| Resultat av driften i % | 5,8% | 24,5% | 23,5% | 29,7% | 21,1% | 26,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 0,6 | 0,9 | 0,8 | 0,9 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 14,0% | 3,7% | 1,6% | 2,3% | 2,0% | 2,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 444 000 | 495 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
