Nybruveien 3 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 908 000 | 2 846 000 | 2 712 000 | 2 699 000 | 2 763 000 | 2 624 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 111 000 | 2 057 000 | 2 220 000 | 2 028 000 | 2 148 000 | 1 754 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 359 000 | 2 002 000 | 2 309 000 | 2 160 000 | 2 371 000 | 1 940 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 839 000 | 1 562 000 | 1 825 000 | 1 661 000 | 1 849 000 | 1 514 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 32 540 000 | 31 720 000 | 32 758 000 | 23 732 000 | 24 373 000 | 24 067 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 16 000 | 896 000 | 712 000 | 58 000 | 224 000 | 706 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 341 000 | 5 344 000 | 4 612 000 | 3 879 000 | 2 965 000 | 1 977 000 |
|
|
| Sum gjeld | 27 215 000 | 27 272 000 | 28 857 000 | 19 911 000 | 21 632 000 | 22 795 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,6% | 9,5% | 10,2% | 11,0% | 11,9% | |||
| Resultat av driften i % | 72,6% | 72,3% | 81,9% | 75,1% | 77,7% | 66,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,0 | 0,5 | 0,4 | 0,0 | 0,1 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,4% | 16,4% | 13,8% | 16,3% | 12,1% | 8,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
