Nova Aerospace AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2025 | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 922 000 | 17 143 000 | 17 243 000 | 36 033 000 | 41 634 000 | 25 786 000 |
|
|
| Driftsresultat | -3 746 000 | -4 665 000 | -5 655 000 | 4 245 000 | 9 820 000 | 3 968 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -3 926 000 | -5 017 000 | -5 203 000 | 3 954 000 | 8 522 000 | 4 024 000 |
|
|
| Årsresultat | -3 926 000 | -5 017 000 | -5 203 000 | 3 082 000 | 6 647 000 | 3 138 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2025 | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 0 | 130 000 | 166 000 | 9 000 | 38 000 | 42 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 667 000 | 10 051 000 | 12 142 000 | 20 948 000 | 17 111 000 | 19 433 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -3 440 000 | 486 000 | 5 503 000 | 10 706 000 | 7 624 000 | 977 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 107 000 | 9 695 000 | 6 805 000 | 10 251 000 | 9 526 000 | 18 498 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2025 | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -32,0% | -37,8% | -28,2% | 24,0% | 53,6% | |||
| Resultat av driften i % | -18,8% | -27,2% | -32,8% | 11,8% | 23,6% | 15,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 1,0 | 1,8 | 2,0 | 1,8 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | -39,7% | 4,8% | 44,7% | 51,1% | 44,5% | 5,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2025 | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
